Virtuální hlasová asistentka NIKI

voicebot

Od začátku roku 2021 funguje v našem call centru nová virtuální hlasová asistentka NIKI. Je naprogramovaná tak, aby uměla plynně česky a dokázala vám pomoci s oznámením škody přes telefon.

NIKI ví, co potřebujeme pro úspěšné zaregistrování pojistné události z pojištění vozidla, majetku či životního pojištění. Protože je NIKI ve skutečnosti hlasový robot (voicebot), umí díky umělé inteligenci přepsat celý rozhovor na text.

Zároveň NIKI dostala od svých tvůrců i neutuchající trpělivost, a tím vám usnadní nepříjemnou situaci po škodě. Věříme, že s ní zvládnete vyřešit všechny škody ještě rychleji než doposud.

Co společně s NIKI dokážete

  • KDYKOLI mimo pracovní dobu našich operátorů nahlásíte škodu na automobilu, majetku nebo ze životního pojištění
  • IHNED a bez čekání na volného operátora
  • VŠECHNY další kroky se dozvíte přímo od NIKI

Proč se nemusíte bát s NIKI mluvit

NIKI se mnoho měsíců učila v našem týmu od těch nejlepších. Je připravena reagovat na nejrůznější situace klientů a zná případná úskalí, která mohou nastat. NIKI se vždy ujistí, jestli vám dobře rozumí, aby správně zapsala všechny údaje.

Zaregistrovanou pojistnou událost vždy od NIKI přebírá „živý“ kolega, který má na starost další postup a řešení. Pokud přesto dáváte přednost on-line způsobu komunikace, můžete kdykoliv využít náš formulář skody.uniqa.cz.

 

Kontaktujte nás

On-line hlášení škod: skody.uniqa.cz

Telefonické hlášení škod: +420 488 125 125

Provoz call centra: pondělí až pátek, 8-18 hodin

Virtuálni asistentka NIKI: pondělí až pátek, 18-8 hodin, víkendy a svátky nepřetržitě